WEB SİTENİZİ 2019’A HAZIRLAMAK İÇİN 5 İPUCU

 İşletme web siteniz 2019 için hazır mıYada, birçok işletme sahibi benzer biçimde, son birkaç yıl içinde minik iyileştirmeler ve geliştirmeler yaparak mı geçiştirdiniz?

Son olarak web tasarım trendlerine ayak uyduramadıysanız yada sitenizin olması ihtiyaç duyulan tüm araçlara ve özelliklere haiz olup olmadığından güvenli değilseniz endişelenmeyin. Bu yazımızda, yeni bir yıla hazır olup olmadığınızı görmek için web’deki varlığınızı denetim etmenin beş süratli ve kolay yolu ile sizi çalıştıracağız.

Derhal düşünmemiş olabileceğiniz bir şeyle başlamış olalım

1.Web Sitenizin Hızını Denetim Edin

Bir çok işletme sahibi web sitelerinin durumunu düşünürken, güzel duyu açıdan düşünür – bakışı, düzeni, görüntüleri vb. Bu kesinlikle önemlidir, sadece hız, müşterilerin ne beklediğini görüp göremeyeceğini hızla belirleyen büyük bir belirleyicidir. Averaj olarak, sitenizi ilk kez ziyaret eden biri bir sonraki siteye geçmeden ilkin yalnız üç saniye bekleyecektir. Bu, sayfalarınızın performansının ne kadar mühim olduğu anlamına gelir.

 

Pingdom sitesi üstünden sitenizin hızını öğrenebilirsiniz. Siteye girmek için tıklayın.

2.Analytics’inize bakın

Sık sık web analitiklerine girmekten korkan işletme sahipleri ile tanışıyoruz, şu sebeple gördükleri sayıları, grafikleri ve yüzdeleri anlamayacaklarından korkuyorlar. Bununla beraber, gösterge tablosu düzeyinde raporların bir çok karmaşık değildir ve size web sitenizin ve çevrimiçi pazarlama kampanyalarınızın sağlığı hakkında birazcık data verebilir. Kaç ziyaret aldığınızı, ziyaretçilerinizin nereden geldiklerini ve sayfalarınızı gezdiklerinde potansiyel müşterilerin ne yaptığını öğrenmek için bir dakikanızı ayırın.

 

Google analytics’e kaydolmak için tıklayın.

3.Herhangi Bir Teknik Problemi Arayın

Kimi zaman işletme web sitenizdeki problemler çıplak gözle görülemez. Mesela, bir sayfadan diğerine gitmeye çalıştıklarında, çalışmayan bağlantıları yada belirli tarayıcılarda yada cihazlarda çökmelere yol açan eski eklentileri farketmiş olabilirsiniz. Bu sorunları belirlemenin en iyi yolu, web sayfanızı tasarlayan ekibinizin bir internet sayfası denetlemesi yapmasını sağlamaktır. Bu, yalnız her şeyin olması gerektiği benzer biçimde çalıştığından güvenli olmak için süratli bir bakış olacaktır.

4.Mevcut İçeriğinizi İnceleyin

Web sitenize içinde ne olduğu ilk ne vakit yazdığınızı yada yayınladığınızı hatırlıyor musunuz? Uzun bir süre geçmişse, değişen teknoloji ve trendlere gore içeriklerini güncelleyin. Yeni bir senenin başlangıcı, yazdıklarınızı gözden geçirmek ve lüzumlu güncellemeleri yada revizyonları yapmak için iyi bir zamandır.

Ihmal etmeyin Bir Ziyaretçi Sitenize Girdiğinde Son Eklenen Yazının Aylar Öncesine Ilişkin Bulunduğunu Görürse Büyük Ihtimalle Sitenizin Atıl Bulunduğunu Düşünecek Ve Derhal Çıkacaktır.

5. 2019 Çevrimiçi Pazarlamanızı Planlayın

Kim bilir 2018’de web sitelerinden bekledikleri neticeleri alamayan milyonlarca işletme sahibinden birisiniz. Niçin gelecek yıl değişik olmuyorsunuz? Bu, geçtiğimiz yıl kaydedilen ilerlemeleri yada aksaklıkları gözden geçirmek, yeni kampanyalar planlamak ve yeni müşteriler çekmek için uygun maliyetli yöntemler düşünmek için muhteşem bir zamandır.

Web Sitenize yada E-ticaret siteniz ile kim ilgileniyor?

Bu adımları daha ilkin yapmadıysanız, derhal harekete geçin. İlki, rakiplerinizin peşinde kalmamak için web sitenizi hakikaten incelemelisiniz. İkincisi, zamanlamanızın ve pazarlama bütçenizden en iyi şekilde yararlanmanıza destek olacak yaratıcı uzmanlardan oluşan bir ekip bulma zamanı gelmiş olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google’da sıralamanızı yükseltmek için 3 yol

WordPress Hakkında Doğru Bildiğiniz Yanlışlar