Satışlarınızı Artıracak 8 Web Tasarım Önerisi

 Her işletme, ziyaretçileri harekete geçmeye teşvik eden, bir sonraki adıma geçmelerini sağlamak için çekici bir internet sayfası ister. Web siteniz netice üretmiyorsa nedenini belirlemelisiniz.

Web tasarımı bir web sitesinin dönüşüm oranı üstünde mühim bir etkiye haizdir. Ziyaretçiler bir web sitesinin görsel çekiciliği mevzusundaki güvenilirliğini değerlendirmekte ve yargılarını 3.42 saniye kadar kısa bir sürede yapmaktadırlar.

Dönüşüm oranınızı çoğaltmak ve bayağı gezicileri kıymetli müşterilere dönüştürmek için web sitenizi optimize ederken göz önünde bulundurmanız ihtiyaç duyulan ve satışlarınızı arttıracak 8 web tasarım önerisi:

1. Açılış Sayfasının Gücü

Satın alan adayları yaratma ve çevrimiçi varlıklarını büyütme mevzusunda ciddi olan herhangi bir işletmenin açılış sayfasını önemsemesi gerekir.

Açılış sayfası, belirli bir teklife yada ürüne adanmış bir web sayfasıdır. Bir web sitesinin geleneksel bir ana sayfasından değişik olarak, bir açılış sayfasının tasarımının her öğesi, ziyaretçinin harekete geçmesini sağlamak ve harekete geçirme çağrınıza tıklamak amacına odaklanır. Amaç, bir ziyaretçiyi, bir müşteriye yada satın alan adayına dönüştürmektir.

Pazarlama tekliflerinizin her biri için benzersiz açılış sayfaları oluşturun. Bu şekilde, açılış sayfalarınızı hedef kitlenizin değişik bölümlerine hedefleyebilir ve kişisel tesir noktalarını ele alabilirsiniz.

Açılış sayfası tasarımınızın, ziyaretçinizin istediğiniz işlemi yapmasını sağlamak için lazer odaklı olduğundan güvenli olun. Sayfadaki tüm dikkat dağıtıcıları kaldırın, harekete geçirme çağrınızı açık ve cazip hale getirin ve müşterinizin harekete geçirme çağrısını tamamlamasının mümkün olduğundan güvenli olun.

2. Renk Kullanımı

Doğru renk paleti, dönüşüm oranınızı, bilhassa harekete geçirme çağrınızın rengini artırabilir. Ript Apparel yeşil düğmesini sarıya çevirerek dönüşümlerini % 6,3 artırırken, Performable yeşilden kırmızıya dönüşen CTA dönüşümlerde% 21 oranında artış gösterdi .

Kitlenizi bilin ve web sayfalarınız için doğru rengi seçmek için satın alan personelinizi kullanın. Çoğu zaman hanımefendiler yeşil, mavi ve mor renklere daha iyi tepki verir. Kitleniz ağırlıklı olarak erkekse, siyah, yeşil ve mavi efektif renklerdir.

Kahverengi ve turuncu çoğu zaman en zayıf performans gösteren renklerdir. Renk körlüğü olan kişilerin daha fazlaca yeşil ve kırmızı ile savaşım ettiğini ihmal etmeyin.

3. Toplumsal Prova ve Itimat Sembolleri

İnsanlar niçin markanıza güvenmeli? Potansiyel müşterilerin muhteşem bir hizmet yada ürün sunmak için şirketinize güvenebileceklerini hissettirmek için toplumsal kanıt ve itimat sembollerini kullanın.

Mutlu müşterilerinizden gelen referansları kullanmak, şirketinizin ve web sitenizin güvenilirliğini göstermek için mükemmel bir yoldur. Potansiyel müşterinizin, mutlu olacakları bir hizmet yada ürün sağlama mevzusunda size güvenebileceklerini hissettirmeyi amaçlamalısınız.

İnsanlar toplumsal bir demet. İnsanları bir şey hakkında bir düşünce paylaşırken gördüğümüzde, bu aynı görüşü paylaşmamızı teşvik eder. Web sitenizi oluştururken ve web tasarımcılarınızla plan yaparken referanslar ve satın alan yorumları için yer bıraktığınızdan güvenli olun.

Aşağıdakileri de ilave ederek yeni müşterilere satın alma mevzusunda itimat verin:

  • Referansları belirgin bir yere yerleştirin. Harekete geçirme çağrınızı gölgede bırakmayın, sadece belirgin bir konumda olduklarından güvenli olun.
  • Alıntı meydana getirilen müşterilerin gerçek fotoğraflarını ilave edin. Bir alıntıya bir yüz vermek, incelemenin orijinal olduğuna dair itimat ve kanıtın oluşturulmasına destek verirIlkin izin almayı ihmal etmeyin!
  • Bir referans için yazı tipi seçiminizin anlaşılmasının kolay olduğundan güvenli olun. Sadelik, okunması zorluk derecesi yüksek süslü bir fonttan daha iyidir.

E-ticaretiniz var ise toplumsal kanıtı göstermenin bir başka mükemmel yolu da “en fazlaca satanlar” bölümünü entegre etmektir. Geniş bir ürün yelpazesi satıyorsanız, sitenizi ziyaret eden yeni bir ziyaretçi bunaltan bulabilir. Gezinmesi kolay ve görsel olarak çekici “en fazlaca satan” kısmı en popüler ürünlerinize yeni ziyaretçiler çekebilir.

4. Video İçeriği

Video, web tasarımında 2019’dan sonraki bir sonraki yıla kadar devam edecek şekilde ayarlanmış sıcak bir trend. Firmalar, ürün videolarının web sitelerinde gösterilmesinden büyük dönüşüm oranı artışı rapor ettiler. 

İşletmeler arası ve hizmet tabanlı firmalar, karar vericilerin video içeriğini hedeflemesinden büyük seviyede faydalanabilir. Sizi rakiplerinizden değişik kılan şeyleri tartışın ve kolay ve anlaşılması kolay bir kısa videoyla hizmetinizin avantajlarını vurgulayın.

5. Eşi olmayan Kıymet Önerisi (UVP)

Şirketinizin UVP’si nedir? Güvenli değilseniz, ilk adım tanımlamaktır. Kim olduğunuzu, ne yaptığınızı, sizi değişik kılan şeyleri, potansiyel probleminizi iyi mi çözdüğünüzü ve niçin size güvenmeleri icap ettiğini açıkça belirtmeniz gerekir. Markanızın problemlerine benzersiz bir çözüm meydana getiren şeyin ne işe yaradığını belirleyemiyorsanız, web sitenize gelen ziyaretçiler de tanımlayamaz.

İşletmenizin niçin aradıkları çözümü sunduğunu ve niçin sizi rakipleriniz arasından seçmeleri icap ettiğini ziyaretçilere açıkça anlatın.

6. Web Sitenizin Yük Hızlarını Optimize Edin

Şirketinizin çevrimiçi varlığı yalnızca web siteniz kadar güçlüdür. Bir ziyaretçinin zayıf web tasarımı ve durgun yükleme hızlarıyla karşılaşması durumunda, şirketinizin mesajını duyacak kadar uzun süre kalmazlar.

Stanford Tarafınca Gösterilen Bir Raporda, Kullananların% 75’Inin Bir Firmanın Güvenilirliğini Tamamen Bir Web Sitesinin Görünümünde Ve Web Tasarımında Yargılayacağını Gösteriyor.

Kissmetrics, potansiyel ziyaretçilerin% 40’ının yüklenmesi 3 saniyeden uzun sürerse bir internet sayfasını terk ettiğini deklare etti. Web sitenizin hızı fazlaca önemlidir ve web tasarımınızın ana odak noktası olmalıdır.

7. Formları Kısa ve Özlü Tutun

Formlarınıza erişince kısa ve sempatik tutun. Potansiyel satın alan adayları, parasız indirmeyi talep etmek için bir yığın kişisel informasyon yığını vermek zorunda kalmayı sevmezler. Kısa ve özlü: Bir e-posta adresi, ad ve telefon isteyin. 

Şu anda bir captcha testi kullanıyor musunuz? Aldığınız spam miktarını artırmadan cevap oranınızı artırıp artırmayacağını görmek için kapatmayı ve kontrol etmeyi düşünün.

8. Kolay Gezinme

Web sitenizi sezgisel ve gezinmesi kolay hale getirin. Şirketiniz hakkında mühim detayları “ekranın üst kısmına” yerleştirin. İnsanlar işleri kolaylaştırmaktan hoşlanırlar ve aşağı kaydırma yapmak ve aradıkları detayları bulmak zorunda kalmaktan hoşlanmazlar. Kullananların sitenizde yollarını bulmalarını kolaylaştırın.

Netice

Bazı yerleşik tekniklerin kanıtlanmış neticeleri olmasına karşın, sizin ve web siteniz için neyin işe yarayacağına sektörünüze bağlı olabilir. En fazlaca dönüşüm elde eden internet sayfaları değişim yapmanın ve neticeleri çözümleme etmenin sonucudur. Harekete geçirme ifadenizin rengini değişiklik yapmak benzer biçimde minik bir değişim yapmak dönüşüm oranınızda minik bir artış görebilir. Bu minik değişikliklerin kümülatif neticeleri web sitenizin dönüşüm oranını mühim seviyede artırabilir.

Web sitenizin dönüşüm sağlamak ve satış yapmak için optimize edilmesini sağlamak için neticeleri kontrol etmeye ve çözümleme etmeye devam edin. Şirketinize yukarıdaki stratejileri uygulamanın en iyi yolunu bulmak için web tasarımcınızla beraber çalışın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google’da sıralamanızı yükseltmek için 3 yol

WordPress Hakkında Doğru Bildiğiniz Yanlışlar

WEB SİTENİZİ 2019’A HAZIRLAMAK İÇİN 5 İPUCU