Google’da sıralamanızı yükseltmek için 3 yol

 Google’da sıralamanızı yükseltmek mi istiyorsunuz? İşletmeniz için mükemmel bir internet sayfası hazırladınız, bir sonraki adım kendinizi pazarlamaktır, böylece hedef tüketiciniz ürünlerinizi yada hizmetlerinizi kolayca bulabilir. Dijital dünyada, arama motorlarını pazarlama için kullanmak, doğru kişilerin karşısına çıkmak için oldukça etkili bir yoldur. Bir şey için alışveriş yapıyorsanız ve nereden başlayacağınızdan güvenilir değilseniz, nereye danışırsınız? Günde Google’da gerçekleşen 3,5 milyon arama yapıldığına bakılırsa, birçok insanoğlunun informasyon aramış olduğu ve ulaşılabildiği yer doğal ki google. Öyleyse, Google’daki insanlara iyi mi ulaşacaksınız? Yapabileceğiniz değişik SEO taktiklerini yada ücretli reklamları duymuş olabilirsiniz, bu makalede müşterilere Google üstünden ulaşmanın 3 temel yolunu ayıracağız.

ORGANİK ARAMA

Organik arama, web sitenizin Google’ın arama motoru algoritmaları tarafınca belirlenen parasız, organik sıralamada yer almış olduğu anlamına gelir. Bu, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) uygulamasının devreye girmiş olduğu yerdir. SEO, web sitenize Google’da daha iyi bir organik sıralama vermek için atabileceğiniz adımlardır. Sadece, SEO kolay, tek bedene uyan her insana uygun tek bir çözüm değildir. Kullanıcının arama sorgusu, bağlantılar, tesir alanı yetkilisi, internet sayfası içinde ne olduğu ve daha fazlası şeklinde birçok unsur vardır.

ÜCRETLİ ARAMA

Ücretli arama, belirli anahtar kelimeler için teklif vererek ve web sitenizin en iyi sonuçlarda görünmesini sağlayarak satın alabileceğiniz reklamlardır. Google’da, bu reklamlar Google Reklam platformları vasıtasıyla oluşturulur ve tıklama başına ödeme yaparsınız doğrusu yalnızca bir şahıs web sitenize ilişik reklama tıkladığında ödeme yaparsınız. Belirli anahtar kelimeler için teklif vererek web sitenizin ne vakit görüneceğine siz karar verirsiniz. Mesela, bir dijital ajans olarak, birileri Google’da arama yaptığında reklamlarımızın görünmesini sağlamak için “web tasarımı” yada “dijital pazarlama hizmetleri” şeklinde anahtar kelimeler için teklif verebiliriz.

BÖLGESEL ARAMA

Mahalli arama neticeleri, kullanıcının bulunmuş olduğu bölgeye bakılırsa görünen arama sonuçlarına atıfta bulunur. Çoğu zaman bir harita sıralamasında görünürler ve adresi, telefon numarasını ve iş saatlerini, işletmenin adı ve web sitesiyle beraber ihtiva ederler. Mahalli aramadaki sonuçlar mahalli arama sonuçlarına bakılırsa optimize ederek ulaşılır. Bu, şirketinizin bilgilerinin Google’da doğru bir halde gösterildiğinden güvenilir olmanızı sağlar ve size SSS ve fiyatlandırma şeklinde ek detayları ve ek olarak fizyolojik konumunuzun resimlerini ekleyebilmenizi sağlar.

HANGİSİ ÖNEMLİ?

Google’da sıralama yapmanın üç değişik yolu içinden hangisi sizin için en önemlisi olmalıdır? Kısa yanıt, hepsi önemlidir ve göz ardı edilemez. İdeal olarak, işletmeniz en ilgili anahtar kelimeler için sayfada en üst sırada yer almalıdır. Bütçenizi ücretli reklamcılığa ayırmak istemiyorsanız, SEO’yu iyileştirmeye odaklanın, böylece organik aramada iyi sonuçlar alabilirsiniz. Sadece, reklam için bir miktar ayırmanızı tavsiye ederiz, SEO ile yukarılara tırmanmak oldukca vakit alabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

WordPress Hakkında Doğru Bildiğiniz Yanlışlar

WEB SİTENİZİ 2019’A HAZIRLAMAK İÇİN 5 İPUCU