3 Adımda Web Sitesi Kurmak

 

Internet sayfası oluşturmak

Internet sayfası oluşturmak benzer biçimde bir planınız var ise size destek olmaktan gurur duyarız. Bir internet sayfası kurarken yapılması gerekenleri adım adım anlatıyoruz.

1. Adım : Alan adı satın almak

Bir internet sayfası oluşturmak istiyorsanız ilk olarak bir alan adına haiz olmalısınız. Alan adınız firmanızın adı olabileceği benzer biçimde sektörünün adınıda içerebilir. Com.tr benzer biçimde tr uzantılı bir alan adı almak istiyorsanız nic.tr adresini ziyaret edebilirsiniz. Türkiye de bu işleri ODTÜ nic.tr adresi üstünden halletmektedir. Eğer .com .net benzer biçimde bir adres istiyorsanız bu mevzuda yüzlerce şirket bulabilirsiniz. Biz size ihs‘yi tavsiye edeceğiz. Alan adını .com olarak almayı planlıyorsanız averaj 9 dolar maliyeti bulunmaktadır.

Alan adı seçimi hakkında detaylı data almak için ilgili makalemizi okuyabilirsiniz.

2. Adım : Hosting satın almak

Hosting web sitenizi internette yayınlanmasını elde eden bir hizmettir. Kısaca siz internete devamlı bağlı, süratli bir web bağlantısına haiz olan bir bilgisayarın harddiskinin bir bölümünü kiralıyorsunuz. Bu işlem için senelik bir maliyet ödemeniz gerekecektir. Hosting seçimi mühim bir mevzu bundan dolayı sitenizin süratli yada yavaş çalışmasını direkt etkisinde bırakır. Internet sayfası oluşturmak için kesinlikle bir hosting alanınız olmalı.

Hosting içinde size gene ihs‘yi öneriyoruz.

3. Adim : WordPress kurulumu

Bu kısım en mühim kısım WordPress bir içerik yönetim sistemidir. Tüm siteyi size sağlamış olduğu açık oturum ile kolayca yönetebilirsiniz. Internet sayfası kurma planlarınız en kolay WordPress ile hayata geçirebilirsiniz. İlk olarak WordPress tr sitesinden indirmiş olduğunuz (indirmediyseniz indirin) zip dosyayı açarak hosting satın aldığınız firmanın size vermiş olduğu FTP detayları ile dosyaları upload etmelisiniz.

Burayı ne kadar da süratli geçmiş dediğinizi duyar gibiyim. Birazcık detaylı bir mevzu olduğundan bu mevzuyu da ayrı bir makalede size anlatacağız.

İlk olarak WordPress siteyi upload etmek isminde yazıyı okumanızı tavsiye ediyorum.

Ondan sonra WordPress kurulumu isminde makalemizi okumalısınız.

Eğer ben bu tarz şeyleri yapabilsem web tasarımcı olurdum diyorsanız o süre sizi İzmir’de bu işin uzmanı olan İzmir Web Tasarım Ofisine yönlendirelim. Site açıldığında canlı destekten derhal yardım alabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google’da sıralamanızı yükseltmek için 3 yol

WordPress Hakkında Doğru Bildiğiniz Yanlışlar

WEB SİTENİZİ 2019’A HAZIRLAMAK İÇİN 5 İPUCU